Tuesday, October 2, 2018

Tote Bag DIY Daripada Apron Kedai ECO

Assalamualaikum dan salam sejahtera

Ada yg giler bag tak?

Lagi lagi TOTE bag?

MCM Kak Ija .... Kak Ija suka dengan tote bag. Sebab bag dia simple ...Boleh isi MCM macam. Tak MCM bag yg kita beli mahal tpi sayang nak isi macam-macam sebab takut rosak mahupun koyak kan

Ni TOTE bag yg kak Ija jahit sendiri ...




Totebag
Handmade TOTE bag

Tote bag
Handmade totebag

Tote bag
Handmade tote bag

Tote bag
Handmade tote bag



Totebag
Giler TOTE bag..like pun gile-giler

Alhamdulillah

Tahan lasak

Kak Ija pakai... Letak macam-macam dalamnya. Tpi x koyak..talipun tahan 😌

Kak Ija jahit... Kak Ija pakai... Tpi x sangka, ada yg tengok kak Ija pakai. Mana yg tak tau kak Ija jahit.... Diaorg akan ingat kak Ija beli. Yg tahu kak Ija jahit diaorg akan tanya jahit sendiri ke... Boleh buatkan UTK mereka jugak tak?

Alhamdulillah

Hasilnya ramai yg order. Sampai kak Ija x boleh nak adakan bagi yg diaorg mintak. Sebab terlalu byk. Brg pulak x berapa nak ada 😀

Rezeki anak2 kak Ija. Syukur atas rezeki .


Selain tote bag... TOPENG muka jerebu dan Shaklee pun kak Ija jual tau. Nak dptkan semua ni boleh hubungi kak Ija seperti ni dibawah!


Untuk tempahan dan pertanyaan sila berhubung melalui:

Pengedar Shaklee ( SID : 927880 )

Call/sms : 019-3036830
www.wasap.my/60193036830
FB: Azliza Sahin
www.azlizasahin.com

Cash on delivery ➡️
Damansara, Kelana Jaya, Kota Damansara, Ara DAMANSARA, One Utama, Shah Alam, Subang bestari, Pantai Dalam & Petaling Jaya

Location: Blok D Apartment Permai 6, Jalan Tropicana Selatan, 47301 Petaling Jaya, Selangor, Malaysia

0 comments:

Post a Comment