Thursday, October 11, 2018

Bantal Viral - Kedai ECO

Kalau dah kreatif kan .... Macam-macam boleh jadi.

MCM akak ni.... Suka benda-benda viral. Maka dengan itu... Akak mudah terjebak 😂😅

Baru-baru ni akak tertengok perkongsian kat group FB... Group ECO dan DIY.... Mereka jadikan lapik kaki sebagai bantal

Serius cantik giler. Tak pasal-pasal jadi BANTAL VIRAL

Lapik kaki tu dah le tebal... Lembut.... Buat bantal....kejadian terus cantik sangat

Ada yg buat karpet besar, ada yg buat alas kat dapur

MCM kak Ija... Kak Ija suka buat bantal kusyen dan bantal hiasan untuk kereta.

Fiber - bantal viral
Fiber akak guna


Fiber - bantal viral
Rupa fiber tu

Bantal viral.- kedai Eco
Isi perut belum dijahit

Bantal viral
Bantal viral

Bantal viral
Terus letak atas kusyen... Siap jadi hiasan


Kak Ija jahit tangan je..jahit sembat.... Kalau rajin... Jahitan jadi kemas... Nak kemas kan lagi... Kak Ija jahit guna mesin lepas tu. Bila karpet ni bertindih... Tebal... Susah nak jahit... Kena teman-teman ye

Ok.. tu je perkongsian kak Ija petang ni... Nanti kita kongsikan lagi ye


Untuk tempahan dan pertanyaan sila berhubung melalui:

Pengedar Shaklee ( SID : 927880 )

Call/sms : 019-3036830
www.wasap.my/60193036830
FB: Azliza Sahin
www.azlizasahin.com

Cash on delivery ➡️
Damansara, Kelana Jaya, Kota Damansara, Ara DAMANSARA, One Utama, Shah Alam, Subang bestari, Pantai Dalam & Petaling Jaya
Location: Blok D Apartment Permai 6, Jalan Tropicana Selatan, 47301 Petaling Jaya, Selangor, Malaysia

0 comments:

Post a Comment