Friday, August 10, 2018

CHEWABLE VITA C Shaklee muncul KEMBALI !!!

Assalamualaikum

Hari ni kak Ija nak sampikan dekat korang berita gembira, mesti ramai yg ternanti-nanti kan berita gembira ni 

Alhamdulillah.... Setelah setahun menyepi, kini Chewable vita C Shaklee muncul kembali. Kemunculan Chewable vita C ni sesuai sangat masa ni. time wabak HFMD yg tersangat agresif menyerang negara kita ni. Jadi kita ambik langkah berjaga-jaga dengan berikan mereka vitamin atau makanan tambahn UTK imunisasi badan diaorg .

Masa Master kak Ija sampaikan berita ni semalam... Kak Ija happy sangat tau. Sebab apa kak Ija happy, sebab tu vitamin kegemaran anak kak Ija. Anak-anak dah lama bertanya... " Bila vitamin C nak ada kembali mama?" Soalan ni x lekang Dr bibir diaorg tau.

Hari ni , apa lagi... Bila stok masuk kak Ija rembat dulu stok UTK anak-anak. 3 ketoi UTK anak-anak.. 1 UTK cust...2 pos ke KG. 

Tgk lah muka anak kak Ija... Ni br sorang... Belum yg 2 orgtu lagi. Muka ada senyum happy bebenor lah



Anak-anak kak Ija suka rasa Chewable vita C ni Dr vitamin c yg lain tau... Rasa masam-masam gitu.rasa MCM kunyah gula-gula perasa oren gitu. 

Kelebihan Chewable vita C shaklee






Untuk tempahan dan pertanyaan sila berhubung melalui:

Pengedar Shaklee ( SID : 927880 )

Call/sms : 019-3036830
www.wasap.my/60193036830
FB: Nor Azliza Sahin
www.semestisihat.blogspot.com

Cas on delivery ➡️
Damansara, Kelana Jaya, Kota Damansara, Ara DAMANSARA, One Utama, Shah Alam, Subang bestari, Pantai Dalam & Petaling Jaya

0 comments:

Post a Comment