Saturday, April 21, 2018

Set kurus Shaklee bantu turunkan berat badan dengan cepat

Best tau....

Kak Ija dah rasai sendiri
Dengan pengambilan set kurus Shaklee... Memang bantu proses turunkan berat badan dengan cepat

Macam kak Ija.....



Pagi ambil LECITHIN Dan ESP... Memang x ambil dah makanan lain. Sebab ESP bantu perut kenyang lebih lama.
Rasa lebih bertenaga, sebab ESP tinggi protein. Tapi sebelum tu korang kena telan lecithin tau. Sepanjang masa tu... Peluh basahi baju korang. Memang berpeluh2 lah. Tu tanda bakar kemak berlaku... Kencing pun kerap tau.



Dalam tenaghari... Selepas makan, jgn lupa ambil pulak Omega Guard Dan Alfalfa. Omega ni bertindak bakar dan pecah lemak. Alfalfa lengkapkan nutrisi dalam badan. Selain Dr itu bantu detox.

JumpJu permakanan yg kak Ija ambil pun x byk, suku suku je. Nasi sesenduk, lauk, buah separuh, dan sayur.

Dah x macam dulu dah... Makan ikut nafsu.

Bila pukul 6 atau 7 petang kak Ija ambil pulak ESP.... Malam dah x makan dah.

Serius memang x lapar.

Malam kak Ija ambil Lagi Alfalfa dan Herb lax.... UTK Bantu buang balik apa yg masuk dalam perut tu

Esoknya... Rasa nikmat dpt membuang. Perut yg dulunya buncit pun dah x kelihatan. Bestnya gosok 2 perut

Testimoni kak Ija.. berat Dr 70kg, sekarang dah 59.1KG dalam masa 3 bulan


Korang x nak ke rasai apa kak Ija rasa.

Bila berat susut 10Kg
Bila perut buncit x kelihatan
Sana sini susut inci
Baju lama boleh pakai kembali
Orang nampak kita pun tegur kurus yang awak. Sedangkan dulu depa tegur... Sihat nya awak.. pasal pe badan MCM ni
Badan kembali sihat
Dah x penat
Muka bersih je

Kak Ija serius nak bantu korang...

Sebab kak Ija dah DPT hasilnya.


www.semestisihat.blogspot.com:
WhatsApp sekarang:-
#pengedarSahShakleeAnda
☎ www.wasap.my/60193036830
☎ www.wasap.my/60193036830
☎ www.wasap.my/60193036830

Guide sepenuhnya, sekiranya anda buat pembelian dengan Ija. #freegift menarik dan istimewa menanti anda!

0 comments:

Post a Comment