Wednesday, November 8, 2017

BEG KALIS AIR 20 LITER - LIMITED EDITION

Assalamualaikum dan salam sejahtera

Ada yg nak dapatkan beg kalis air saiz 20 liter ni tak?

Beg ni LIMITED EDITION, siapa cepat dia yang dapat tau. Sebab apa kak ija cakap gitu.... sebab nya beg ni jarang diKeluarkan.

Kalau ada pun.... tu dikira bernasib baik.

Stok ni beg..... terhad.... yg mencari pulak terlalu ramai, jadi berebut2 lah org nak.. Beg tahan lasak wey..... sapa tak moh kan.

Beg kalis air, sesuai untuk hiking, kalau yg bawa motor... tetiba hujan... korang pakai beg ni... barang2 dalam tu x basah. InshaAllah selamat dr kena hujan. Ada warranty..... kalau rosak tang zip boleh anto balik.

Yang nak beli beg kalis air ni... boleh roger2 kak ija ye.....WA 0193036830. Kak ija blh pos terus ke tmpt korang. inshaAllah 😀










0 comments:

Post a Comment