Friday, October 13, 2017

SURIRUMAH HEBAT DENGAN SHAKLEE

Tak pernah terfikir jadi hebat

Cukup lah hanya mampu lakukan apa yg terdaya....janji anak-anak semua membesor depan mata.

Kalau dulu masa kerja..... semua terbatas, masa, duit dan perhatian. Tapi sejak jadi surirumah ni.... 

Ya Allah....... rasa nak nangis bila nak diceritakan. 

Masa kak ija mula-mula bercadang nak berhenti kerja tu... selalu tertanya-tanya cukup kewangan kami satu keluarga nanti. Kecian husben kena cari duit lebih nak menyara kami nanti. 

Rupanya.....

Bila kita memilih kerja sebagai suri rumah... Alhamdulillah..... ada rezeki lain yg bakal kita perolehi. 

Surirumah ni... hati kena cekal beb... kalau x cekal jgn mimpi nak jadi suri rumah. Masa ko sepenuhnya dengan anak2.... apa2 hal semua anak2... sebab ko berhenti kerja pun atas alasan anak-anak kan. 

Bila dah duk umah ni... nak start cari kerja lain pun mlas kan.. hanya fikir nak dapatkan duit dengan cara mudah je... cukup bulan BONUS ADA.. GAJI ADA...REWARD ADA! SENTIASA PUNYAI MASA BERSAMA ANAK2....

ADA TAK KERJA YG MACAM TU??? 

KORANG RASA???

Alhamdulillah ... kAk ija kenal Shaklee.. mula2 terjebak ngan Shaklee tu lagi 2 bulan kak ija nak berhenti kerja. Tu pun buat saja2 je... bonus dpt pun dalam sebulan rm35... hrmmmm ... syukur lah dr tak ada kan.

Duk fikir2 gak... aik macam mana orang lain boleh dapat bonus ratus2... ribu2... aku lak puluhan je.... tak jadi ni 😂

Hah....sejak tu...Kak ija pun risik2 le Master2 Shaklee Kak ija. Rupanya ada skill yg kak ija perlu guna pakai... kena follow diaorg lebih rapat kalau nak tau skill yg diaorg gunakan. 

Selepas dr itu.. kak ija pun rapat ngan diaorg. Alhamdulillah... 8bulan  Kak ija naik pangkat supervisor... 2 bulan lepas tu naik pangkat senior supervisor. 

Bermula lah bonus Shaklee kak ija 4 angka wey... alhamdulillah... syukur .....rezeki anak2..rezeki suami....rezeki family kak ija. Jadi kak ija Pun tekad buat bersungguh2.... sehingga sekarang. 

Sampaikan Kak ija paksa kembo Kak ija Jadi ahli Shaklee gak, sebab nak bgi dia rasa apa yg kak ija ni rasa.... mulanya dia x nak. Sampaikan kak ija daftar guna duit kak ija sendiri. Sekarang ni... dia bersyukur...dia dapt sebulan 2x gaji... bonus Shaklee dengan gaji kerja dia. Terdesak2 ada gak duitkan... nak nak cover gaji. Sapa nak bgkan..... 

Dengan Shaklee ni... kena buat dengan kesungguhan. Lebih ko buat... lebih lah ko akan dapat. Jgn fikir upline akan kaya... tak ada maknanya kaya.. sebab bila ko buat kerja lebih... lebih le bonus ko dr upline!

Banyak jugak reward yg kak ija dapat sejak buat Shaklee ni. Apa yg kak ija plan.. kak ija akan usahakan sampai dapat. Korang x nak ke?

Suri rumah... student2.... mai rapat2 ngan kak ija... kak ija bantu korang.... inshaAllah.


-------------------------------------------------------------------------------------------------

Ingin mendapatkan barangan Shaklee dengan harga potongan sehingga 20-25%?? Anda boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee dengan yuran hanya Rm80.00 (termasuk cas penghantaran) seumur hidup. Dengan mendaftar sebagai ahli anda juga layak untuk menikmati keistimewaan lain. Hubungi Kak Ija untuk keterangan lanjut.


Anda boleh membuat belian di mana-mana cawangan dengan harga Ahli. Saya boleh membantu anda mendaftar hanya melalui Online.

Untuk tempahan dan pertanyaan sila berhubung melalui:
Pengedar Shaklee (SID : 927880)
call/sms/WA: 019-3036830
FB: Nor Azliza Sahin
PAGE: Pengedar Shaklee Damansara & kelana Jaya-0193036830
IG: azliza_shaklee

CASH ON DELIVERY ➡
Area Kota Damansara, Ara Damansara, Kelana Jaya, One Utama, Kayu Ara, Damansara, Subang Bestari dan Bangsar..

1 comment:

  1. Bonus shaklee boleh beli gelang besorrr

    :)

    Hai kak ija..singgah sini..

    ReplyDelete