Monday, October 2, 2017

PROMOSI ESP, MENARA ESP- 0193036830

Pagi-pagian dah singgah Shaklee. Ni pun sebab cust tersayang. Stok x ada kan...

Angkut jgn tak angkut. Terpaksa kak ija angkut semua anak2 g Shaklee, sebab masing-masing tak sekolah hari ni. Sebab ada cuti peristiwa sempena hari sukan sekolah semalam.

Budak-budak ni kalau dgr nak pergi Shaklee, depa lah paling suka. Awal2 dah bersiap. Yg mamanya masih golek2 atas katil .



Sesampai je kat Shaklee..

Ya Allah.... Kak ija terus teruja tau. Korang tau ke Kak ija teruja kenapa?????? Sebab yg kak ija teruja ni bila tertengok MENARA ESP DAN BLENDER FARANNO yg tersusun indah kat Shaklee tu.

mujur tak roboh MENARA ESP ni kak ija kerja kan



PROMOSI BELI 4 DISKAUN 5%

Blender faranno RM250 JE!

PROMOSI ESP SEpanjang bulan OKTOBER 2017, Jadi korang wajib dapatkan ESP ni ye. Jgn ketinggalan.








Kak ija selfie....korang tgk jela anak2 Kak ija boleh golek2 kat Shaklee buat hal sendiri. Depa tak pernah kacau kerja kak ija.... alhamdulillah bila dapat anak-anak memahami.

Abis cerita kat Shaklee....

Balik je nak kena jalankan amanah tuk cust..... kena pos le pulak. Ala pos pun x jauh dr umah akak... 5- 10minit sampai lah!



Alhamdulillah settle dah kerja siang tadi.

WhatsApp sekarang:-
pengedar Sah Shaklee PETALING JAYA
☎ www.wasap.my/60193036830
☎ www.wasap.my/60193036830
☎ www.wasap.my/60193036830

Guide sepenuhnya, sekiranya anda buat pembelian dengan Ija. freegift menarik dan istimewa menanti anda!

Kak ija COD Kota Damansara, Ara Damansara, Kelana Jaya, One Utama, Kayu Ara, Damansara, Shah Alam Dan Bangsar.








0 comments:

Post a Comment