Wednesday, October 11, 2017

KEBAIKKAN RESVERATROL YANG TERDAPAT DALAM vVIVIX

VIVIX MAHAL LAH



Mahal2 tu lah yg orang cari gak kan.. sebab apa? Sebab kebaikkan yg terdapat dalam sebotol vivix tu.

Bila kita tersangat memerlukan.... harga bukan ukuran.... tpi kesihatan kita paling utama. Dah tak kisah harga vivix tukan. Kalau boleh nak ikhtiar dengan cepat untuk dapat kesan yg positif .

Ramai cust kak Ija yang hadiahkan VIVIX tu untuk orang tersayang. Terutama ibu bapa mereka. Bila dengan je diaorg x sihat... trs cari... ada yg nak urgent.... sebab nak bawa balik ke KG ... nak bg sendiri ViViX ni kat orang tua mereka.

Terharunya kak ija... dengan kasih sayang yg mereka tunjukkan.

Dalam Vivix tu ada RESVERATROL.



Resveratrol mengandungi antioksidan yang sangat tinggi, boleh melindungi dan menyekat dari pembahagian sel-sel kanser dan penyakit jantung.



DI ANTARA KEBAIKAN RESVERATEROL
1) Menggalak penuaan yg sihat
– awet muda dan anti-penuaan
2) Membantu mengelakan kanser
– merencat sel kanser dari menjadi semakin serius
3) Mengurangkan risiko penyakit jantung
– melindungi jantung
4) Mengurangkan kompilasi diabetes / kencing manis
5) Meningkatkan kesihatan arthritis dan menyokong kesihatan sendi
– melindungi saraf
6) Mengurangkan insiden bg penyakit nyanyuk
7) Membantu dlm proses penurunan berat badan
8) Menyokong kesihatan mata
9) Meningkatkan kesihatan imum badan
10) Menggalakan kesihatan keseluruhan

WAJIB TENGOK KENAPA KITA PERLU VIVIX


RESVERATEROL telah terbukti menyelesaikan masalah PENYAKIT serius, antaranya :

Diabetes
Kolestrol tinggi
Penyakit Kardiovaskular (Jantung)
Tekanan Darah Tinggi
Alzheimer atau nyanyuk
Arthritis,
Osteoporosis,
Masalah sendi dan tulang
Gout
Keletihan
PCOS
Cyst
Fibroid
Masalah wanita dan lelaki nak dapatkan keturunan
Resdung
Bell Palsy
Strok / Angin Ahmar
Toksin dalam Badan / DetoxLuka PembedahanTiroid
Alahan / Allergic
Metabolisme badan RENDAH (antara sebab sukar turun berat badan)
Ketagihan Rokok
Masalah kulit dan bintik penuaan (kedut)
Kanser dan tumor
Berat badan YOYO
Katarak dan masalah mata
Masalah saraf
Lemah imun tahan daya badan – lambat sembuh


-------------------------------------------------------------------------------------------------

Ingin mendapatkan barangan Shaklee dengan harga potongan sehingga 20-25%?? Anda boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee dengan yuran hanya Rm80.00 (termasuk cas penghantaran) seumur hidup. Dengan mendaftar sebagai ahli anda juga layak untuk menikmati keistimewaan lain. Hubungi Kak Ija untuk keterangan lanjut.


Anda boleh membuat belian di mana-mana cawangan dengan harga Ahli. Saya boleh membantu anda mendaftar hanya melalui Online.

Untuk tempahan dan pertanyaan sila berhubung melalui:
Pengedar Shaklee (SID : 927880)
call/sms/WA: 019-3036830
FB: Nor Azliza Sahin
CASH ON DELIVERY ➡
Area Kota Damansara, Ara Damansara, Kelana Jaya, One Utama, Kayu Ara, Damansara, Subang Bestari dan Bangsar..

0 comments:

Post a Comment