Monday, September 18, 2017

SHAKLEE DI MANA-MANA

SHAKLEE DI MANA-MANA

Al kisahnya hari jumaat hari tu kan.... Kak ija temankan kembo Kak ija G Ipoh.... dia nak tutup akaun insuran dia kat ZURICH INSURANS. Biasanya setiap Kali Kak Ija bAlik KG mesti bekalkan stok utk dia.... tetpi kali ni.... stok yang dia mintak tak ada.

Tah macam mana selepas urusan pembatalan insurans..... boleh teringatkan SHAKLEE KAT IPOH.... terus waze G sana ambik stok yg tak ada.

Kembo kita ..... apa lagi..... teruja le dia. Sebab dia tak pernah pergi Shaklee.. sebab biasanya apa dia nak... kita yg buatkan untuk dia.

Muka ada senyum.... pertama kali sampai Shaklee IPOH. 

Tak sah sampai tak selfie kan

KAmi makan kami jual

Selfie dr seorg pengedar shaklee teluk intan
Kali ni pun order Shaklee dengan renew keahlian. Mujur le mai bawa dia G Shaklee ni... x sedor pun keahlian dia dah expired. kembo kak ija beli e voucher RM30 dan belian dia lebih dr RM300 automatik trs renew keahlian tolak dari RM30 dr voucher tu.

yehawwww dah settle segalanya.... renew dah.... beli barang pun dah..... moh le kita balik pulak. banyak lagi hal nak kena settle ni wey.




0 comments:

Post a Comment