Wednesday, September 20, 2017

BATUK DAN KAHAK TIADA DENGAN PENGAMBILAN OMEGA SHAKLEE

BATUK DAN KAHAK TIADA DENGAN PENGAMBILAN OMEGA SHAKLE

KAK IJA ada anak buah tau.... anak buah kak ija ni comel sangat. kak Ija sayang sangat kat dia. Setiap kali balik Kg, mesti anak buah kak Ija ni buat aksi2  comel...sampaikan Kak ija tergoda ngan dia. Anak buah kak Ija ni nama dia Anas tau.

Kak ija kalau dgr Anas ni sakit, demam mula lah kak Ija ni risau. Risau sebab x nak sesuatu yg buruk berlaku kan

Hari tu blik KG, tak abis-abis dengar dianya batuk. Macam batuk kering pun ada ni ... keciannya. Kak ija pun saja bg dia makan Omega..suka dia makan... kak ija lagi le suka. sebab ada sesetengah budak mana nak makan... abis di buangnya. alhamdulillah...dr anak2 kak ija sampai ke anak buah suka makan omega. 

Lepas tgk dia makan omega .... dah perasan dah batuk dia berkurangan. kalau batuk pun tak lah seteruk sebelum ni.

Abang dia pun dah x batuk dah. tunlagi le teruk.... hari tu dia bersin, hingus2 pekat keluar dr lubang hidung dia tu tau. tu bermakna, kahak dia terlalu banyak.

Ni kak ija nak pesan, sekiranya anak2 korang semua ada masalah batuk berkahak, boleh berikan mereka omega ni... omega mampu melegakan batuk . Bantu masalah paru2 tu berkembang. 
 




Comel x saya?

Sayang sangat-sangat



WhatsApp sekarang:-
pengedar Sah Shaklee PETALING JAYA
☎ www.wasap.my/60193036830
☎ www.wasap.my/60193036830
☎ www.wasap.my/60193036830

Guide sepenuhnya, sekiranya anda buat pembelian dengan Ija. freegift menarik dan istimewa menanti anda!

Kak ija COD Kota Damansara, Ara Damansara, Kelana Jaya, One Utama, Kayu Ara, Damansara, Shah Alam Dan Bangsar.

4 comments:

  1. Biasanya kalau batuk-batuk orang akan cenderung untuk makan makanan yang masam untuk buang kahak..Tak sangka Omega juga mampu memberikan kesan yang sama malah lebih baik lagi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah MNS, kak ija dah try kat semua anak2 kak ija termasuk ank buah.....berkesan dan serasi

      Delete
  2. Saya tahu saya comel mak ngah.... siap mkn omega tunjuk2 ke kita omega dlm mulut tu.. pastu gup...dh ditelan

    ReplyDelete