Thursday, September 14, 2017

ALFALFA ATASI MASALAH KEPUTIHAN

ALFALFA ATASI MASALAH KEPUTIHAN

Alfalfa merawat keputihan


Kak ija nak cerita pasal cust  Kak ija yg alami masalah KEPUTIHAN. Keputihan yg dialaminya sejak dia hamil ank ke 3. Cian sangat tau.

Masa dia cerita tu.... kak ija jadi pendengar setia. Sebab apa yg alami tu kak ija pun dah alami.... walaupun x seteruk dia alami.

Dia kena sampaikan tak boleh nak jalan. Miss v dia bengkak dan berdarah kesan dr dia garu2 je. Dia jumpa kak ija masa tu dia dah bersalin anak ke 2. Dia ckp dah tak tahan dah..... g follow up kat hosp.... duit habis bnyak . Diaorg bg rawatn.... ubat byk2 jenih....dr ubat sapu sampai le ubat makan. Dengan ambik darahnya. Setiap kali g ambik darah duit rm100 lebih habis. Tu x kira lagi kos g balik 😭😭😭. Nak bersama suami pun segan sgt. Bila bersama dengan suami lagi le bertambah-tambah sakit x boleh nak berjlan.

Doktor ada pesan.... keputihan ni boleh berjangkit dengan pasangan. Dan x mustahil boleh menyebabkan sakit kelamin
Ya Allah.... tkutnya nak dgr cerita dia

Dia ada tanya.... apa vitamin yg boleh merawat keputihan dia. Kak ija bg tau try le Alfalfa. Alfalfa ni vitamin terbaik. Alfalfa ni jugak... peneman baik kak ija tau.

Dia pun try le ambik alfalfa. 2 hari ambik tu..... keputihan dia keluar dalam kuantiti bnyak. Sampai dia tak selesa tau. Tapi kak ija dah bg tau .... tu healing crisis... jgn risau  nanti akan jadi normal. Hah memang betoi...seminggu lepas tu keputihan dia dah normal..x ada....  kering dah... nak bersama suami tak takut2 dah.

Alhamdulillah syukur.

Cam mana nak elakkan keputihan
- pastikan miss v sentiasa kering, selepas buang air lap bg kering
- selepas bersama... cuci miss v tu
- pantykiner guna 8 jam... x yah ngada-ngada guna lama2
- guna pencuci miss v bacaan dia rendah

KELEBIHAN ALFALFA


Kelebihan Alfalfa


TESTIMONI

Testimoni Alfalfa


Testimoni Alfalfa

www.semestisihat.blogspot.com:
WhatsApp sekarang:-
#pengedarSahShakleeAnda
☎ www.wasap.my/60193036830
☎ www.wasap.my/60193036830
☎ www.wasap.my/60193036830

Guide sepenuhnya, sekiranya anda buat pembelian dengan Ija. #freegift menarik dan istimewa menanti anda!

#lulusKKM #pengedarshaklee #Damansara #KotaDamansara #AraDamansara #KelanaJaya #OneUtama #KayuAra #kuasaviral #SeluruhMalaysia #Shaklee #ShakleeMalaysia #JualShaklee #ShakleeEffect #ShakleeMurah #testimoni #kanser #darahtinggi #diabetes #readystok #shopping #Shakleeonline #ahlishaklee #vivix #cantik #kurus #sihat #putih

0 comments:

Post a Comment